Сегодня 06.11.2025
Раздел: Работа, учеба / Работу предлагаю /
Тип:

Спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування)


Заробітна плата (усього): 6700 грн
У тому числі основна: 5800 грн
Опис
Характер виконуваної роботи:
Постійний
Основні функціональні обов'язки:
Полтавська філія:
посада - головний спеціаліст, забезпечення планування, підготовки та проведення публічних закупівель, оприлюднення річного плану та підготовка відповідних документів; підготовка звітності та узагальнення відповідної інформації; здійснювати реалізацію хзаходів щодо посилення боротьби зі злочинністю, надання методичної і практичної допомоги по даним питанням місцевим органам виконавчої влади; виконання заходів з правоохоронних питань,0 за дорученням голови Полтавської ОДА; тел. 0532500424
Вид трудового договору:
безстроковий
Режим роботи:
5-денний робочий тиждень
Умови організації праці:
Звичайні умови
Соціальні переваги:
інше
Цена:
Телефон: (068)7806737
Срок подачи: 08.12.2023
Актуальное предложение
Пожаловаться на объявление
Причина жалобы:*
Введите код на картинке* Введите код на картинке
 
Похожие объявления
Контракт 18-24 — це твій 1 рік служби в контрактній армії.

Полтавський РТЦК та СП пропнує контракт 18-24 — це твій 1 рік служби в контрактній...

Контракт 18-24 — це твій 1 рік служби в контрактній армії.

Потрібен збиральник корпусних меблів (універсал)

Потрібен збиральник корпусних меблів (універсал) досвід роботи не менше 3 років Обов’язки: порізка, кромкування, складання корпусних ...

Грн.
 40 000
Потрібен збиральник корпусних меблів  (універсал)

ВАКАНСІЯ: ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА

Умови: 09:00 - 15:00 (понеділок-п'ятниця). Окрема та постійна комунікація з керівництвом підприємства для оперативного вирішення усіх...

Грн.
 18 000
ВАКАНСІЯ: ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА

Помічник керівника

Вимоги: бажано: вища або середня спеціальна освіта за напрямками "Пожежна безпека", "Цивільний захист". Перевага надається кандидатам на...

Помічник керівника

Потрібна прибиральниця

650гр...

Потрібна прибиральниця

Запрос выполняется. Пожалуйта, подождите.